Sunday, May 26, 2013

SaLah aQu kErw ????

           Mengalir air mate saat dapat mcg dari angah mghrib tdy .... ErMMmmm,, mcm mane marh nyer angh ngn ape yang berlaku mcm 2 jgk akk rase .... tapi akk xmampu nk luahkan ape yang berlku ... cz akk xder kekuatn nk ceritakan apew yang berlaku pade korang .... tapi akk bersyukur cz dikurniakan adik2 n mama yang selalu percayakan akk.. ketahuilah, semua yang berlaku bukan kehendak akk... tapi akk sendiri pown x tahu knpe semua nie berlaku .... akk minx maaf... kerane peristiwe 2 akk terpakse buat kputusan untuk x balik rumah ... akk harap korang faham n hormat keputusan akk..... tapi akk x pasti sampai bile .. T_T ..



           act akk rindu sangat nk balik rumah jumpe korang ngn mama... rndu sgt2 nk bergurau ngn korang ... tapi demi sesuatu yang perlu akk pertahankan akk pendamkan rindu iteww ... btw tengs angah cz sanggup buat ape saje untuk akk.. angah da banyak tlg akk, xthu la akk mampu or x, nk balas jasa angah.. :( ...


          berape lame aku pendam semua nie.. tapi baru2 ni aku terpakse share ngan mama, cz aku da x mampu nak pendam kan sorang2 .... kenapew semua niew yang perlu aku lalui ???? kenape mcty aku yang menanggung kesedihan niew ??? Ya Allah, Kau berikan lah kekuatan untuk aku harungi semua niew ... andai di ikutkan haty aku, mahu je aku g jauh dari semua niew ... tapi apekan daya ku ... T_T ... 




No comments:

Post a Comment