Wednesday, April 17, 2013

bIarkaN aQu tEruS BegInI .. (-_-)

aQu x pasti apa yang akan terjadi
kita hanya merancang, tapi Allah yang akan menentukan segalanyer ..
Andai diizinkan oleh-NYA, ia akan tetap terjadi walaupun pelbagai dugaan yang mendatang,

sO, aqu akan terus begini dengan perasaan aqu yang sebegini,

Risiko?
Suatu perkara yang perlu dilalui, 
Berjuta keputusan dan tindakan sudah ku lalui,
sehingga aqu kaku terdiam 
Membayangkan risiko yang bakal aku hadapi

apekah mampu untuk aku lalui atau sebaliknyer
Fikir sejenak

Apa yang pasti, aku akan tetap begini
Haruskah aku mengubah apa yang telah aku lakukan hingga kini?
Haruskah aku lepaskan apa yang telah aku genggam?
Haruskah aku menafikan kenyataan yang pasti?
Haruskah aku? Oh nO !!!!

Aku hanya akan mengubah semua 2
Jika sudah takdirnyer begitu..
nOw Aku akan tetap dengan pendirian aku ...

No comments:

Post a Comment