Saturday, April 20, 2013

JaNgaN bIarkaN dIrI dI baWa aruS ... o_O

KeNgaN aDaLaH Satu Perkara YaNg tErLaLu PaHiT uNtuk Di teLaN,TeTaPi tErLaLu ManIs uNtuk di keNaNg... ErMMmmm,, hIduP x SeLaLu nYer InDaH, TapI YaNg InDaH iTu TeTaP DaLaM keNaNgaN ... aPew PoWn keNaNgaN TeTaP keNaNgaN ... (-_-)

ErMmmmm,, malam ini ku sendiri ditemani dengan bunyi cengkerik kat belakang hostel aqu niew ... kreekkk, krekkk, krekkk .... bOsannyer x terkata ... roomate aqu plak balik... gara2 ketiadaan air... memang agak menyusahkan aqu lau xder air .. hari ni jerw bagai nak tercabut lengan aqu niew.. mengangkut air punye pasal ... zzzzzzzzzz ~ apew pown x boleyh ... lau aku nie xder kesabaran yang tinggi da lme da aqu ................ hump ! tah lah ... 

agaknyer memang takdir aku kan salu hidup sorang2 cam niew ... memang kadang2 sendiri 2 lebih baik, tapi kadang2 ia menyakitkan ... akibatnyer cam nie lah ... mengadap lptop yang x de ape2 makne nie ... paling tidak pasang radio online .. 2 jelah yang mampu ... huuuhhhhhhhh ! cannot go .... Roshaslina !!!!! bangun lha dari semua kepalsuan dan angan2 mu yang x pasti ... sesungguhnya semua itu hanyelah angan2mu yang x bertepian ... jika kau ingin berpaut, berpautlha pada dahan yang kukuh... agar kau x terjatuh .... engat lha, jika hary ini kiter gembira x selamanyer kita akan gembira ... kerana duka itu akan tetap hadir di saat kau sedang gembira .... 


Sejak ketika itu, aku da banyak mengubah cara hidup aku .. semuanyer seakan mimpi yang x kesudahan ... tapi kenape ? apekah ertinyer ??? untuk ape ?? kerna aku x boleh lagy untuk hidup ngan cara aku yang terdahulu .... semua 2 x mungkin ... x mungkin lagy boleh ku lakukan .... ErMMMmm,, sebenarnyer apekah hikmah disebalik semua niew ??? kenape hidup aku jadi cam niew ? bila akan berakhirnyer semua ini ??? patut kerw         aku .................??? 

ErMMmmm tah la .. dilema dengan ape yang patut aku lakukan saat ini .... T_T ...  betol kate orang kan, x semua masalah kiter boleh share dengan orang lain ... kadangkala ada masalah yang perlu kiter pendam sendiri... tapi sampai bilew aku pown x pasty ... mungkin sehari ? 2 hary ? sebulan ? setahun ? or seumur hidup ???  Ya Allah kau tunjukkanlah jalan agar aku terlepas dari semua nie ... :'(




No comments:

Post a Comment